3 książki o email marketingu, które warto kupić

Masz wśród bliskich znajomych lub w rodzinie marketera lub właściciela własnej firmy? A może fana nowych technologii? Dla każdego z nich świetnym prezentem będzie jedna z pozycji, które omówimy pokrótce w tym artykule!

Paweł Sala „Świeże podejście do e-mail marketingu”, wyd. II

Książki o e-marketingu to chyba najlepszy z możliwych prezentów świątecznych dla kogoś, kto lubi poszerzać swoją wiedzę i pasjonuje się nowymi formami promocji w sieci. Pierwsza nasza propozycja to bardzo „świeża” pozycja na półkach księgarni.

„Świeże podejście do e-mail marketingu – wydanie II” Pawła Sali powinno stać się biblią dla każdego, kto chce wycisnąć ze swojego biznesu jak najwięcej. Dzięki tej książce czytelnik dowiaduje się, jak sprawić, żeby każda złotówka zainwestowana w e-mail marketing przyniosła co najmniej kilkukrotny zysk. Z kolejnych stron kompendium wyczytuje się przepisy na świetne listy subskrybentów i doskonałe kampanie e-mailowe. W gratisie wskazówki na podstawie case studies.

Artur Maciorowski „Skuteczny e-mail marketing”

„Skuteczny e-mail marketing” Artura Maciorowskiego to recepta dla tych, którzy cierpią z powodu nieodczytywanych newsletterów. Autor podpowiada czytelnikowi, jak tworzyć skuteczne - w tym przypadku „skuteczne” oznacza przede wszystkim klikane i odczytywane - newslettery.

Na stronach książki pokazane zostaje, co odbiorcy chcą dostawać i w jakiej formie. Czytelnik pozna również tajniki budowania wartościowych baz kontaktów - a to już więcej niż połowa sukcesu w e-mail marketingu!

Jason Rodriguez „Nowoczesny e-mail marketing. Uniwersalny, responsywny i skuteczny mailing w HTML-u”

Niektórzy głosili, że e-mail marketing odchodzi powoli do lamusa. Nic z tych rzeczy! Po prostu zmienia swoją formę i pokazuje nowe oblicze. Te można poznać z książki Jasona Rodrugueza „Nowoczesny e-mail marketing. Uniwersalny, responsywny i skuteczny mailing w HTML-u”.

Ta lektura wniesie do głowy czytelnika nieco bardziej techniczne informacje dotyczące mailingów, m.in. na temat ich responsywności czy optymalizacji pod kątem skuteczności. Z książki marketer dowie się jak analizować swoje kampanie, weryfikować je i sprawiać, że spowodują jeszcze większą konwersję.

 

Materiał zewnętrzny

Redakcja

structum.com.pl

Zobacz również