Czym są displaye multimedialne POS?

Standardowe displaye POS są powszechnie stosowane w sklepach i supermarketach. Swoją popularność zawdzięczają wysokiej skuteczności sprzedażowej. Stanowią one świetny wyróżnik reklamowanego produktu, który bez wątpienia zwróci uwagę każdego klienta. Obecnie coraz popularniejsze stają się displaye multimedialne, które nie tylko skutecznie przekazują komunikat marki, ale również dają wiele ciekawych możliwości. W artykule zaprezentujemy możliwości współczesnych displayów multimedialnych i opowiemy, jak są skonstruowane.

Display multimedialny – przyszłość materiałów POS

Materiałami POS (ang. point-of-sale) są wszelkie nośniki reklamy, które wspierają promocję w miejscu sprzedaży i jego bliskim otoczeniu. Do najpopularniejszych materiałów POS należą: standy, hangery, potykacze, displaye, roll-upy oraz dyspensery ulotek i broszur. Obecnie coraz więcej uwagi poświęca się na multimedialne rodzaje prezentacji treści promocyjnych. Jednym z nich jest display multimedialny. Taka forma komunikacji z klientem stanowi atrakcyjne, a co najważniejsze – skuteczne wsparcie reklamowe w miejscu sprzedaży. Prowadzenie kampanii przez firmy staje się również prostsze. Zmiany wiążą się w tym wypadku z wprowadzeniem odpowiednich poprawek dzięki oprogramowaniu, a nie jak w przypadku tradycyjnych displayów kartonowych z – wydrukowaniem nowych materiałów i rozesłaniem ich po lokalach.

Minimalistyczny design – maksymalne możliwości

Obecnie na tej samej przestrzeni reklamowej można znaleźć o wiele więcej treści promocyjnych niż choćby kilka lat temu. W dobie bombardowania klienta na każdym kroku sloganami reklamowymi warto czasem postawić na minimalistyczną formę, stonowane kolory i umieszczenie treści reklamowych na ekranie monitora. Z pewnością takie rozwiązanie przykuje uwagę klienta. W tym wypadku warto zadbać o smukłe kształty i ciekawe aranżacje podstawy przy jednoczesnym użyciu stonowanych kolorów. Przykładem mogą być realizacje firmy Canvas.

Serce displaya multimedialnego

Do poprawnego funkcjonowania displaya multimedialnego konieczne jest odpowiednie oprogramowanie, które umożliwi bezkonfliktową prezentację treści promocyjnych i pozwoli na interakcję klienta z urządzeniem. Inne wymagania stawiane są przed softwarem w przypadku jednokierunkowej prezentacji reklamowej, inne, gdy celem urządzenia jest interakcja, czyli przykładowo możliwość sprawdzenia cen produktów, wzięcie udziału w ankiecie czy znalezienie działu z interesującym klienta produktem.

Oprogramowanie pozwoli na wyświetlenie:

  • treści reklamowych i promocyjnych,
  • informacje o cenach produktu,
  • informacji szczegółowych o konkretnym produkcie,
  • przedstawienie listy zakupów,
  • ankiet i innych zapytań,
  • pomocy w nawigacji po placówce,
  • poleceń dla klienta, które usprawnią przeprowadzenie transakcji.

Zarządzanie displayem multimedialnym

Funkcjonalne oprogramowanie i dodatkowe narzędzia pomogą w sprawnym zarządzaniu prezentowanymi treściami. Dzięki nim w łatwy sposób można stworzyć przekaz reklamowy. Do dyspozycji są w tym wypadku funkcje umożliwiające wstawianie pożądanych grafik, tekstu, operacje zmiany kroju pisma oraz koloru tła. Oprócz tego możliwe jest bezproblemowe ustawienie efektów przejścia, dopasowanie czasu trwania danej treści i zaprogramowanie jej wyświetlania w konkretnych godzinach, a nawet w danym dniu. Z punktu widzenia administratora i właściciela displaya multimedialnego zarządzanie treściami jest wygodne i proste, a efekty uzyskane dzięki nim są warte ceny urządzenia.

 

Materiał zewnętrzny

Redakcja

structum.com.pl

Zobacz również